idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

funderar på att skriva en bok...

Hur gör man? 
det kan väl inte vara så svårt.. jag menar jag har fantasi upp över öronen, kan hitta på de mest fantasifullaste berättelserna... men hur gör jag om jag vill att det jag skriver ska bli en bok?
 
vart börjar man?
hur börjar man? 
vem kontaktar man?
vem/vilka ska man skriva till?
vad ska det handla om?
 
hjälp! alltså, jag vill verkligen testa detta och se om det ger något. verka vara superkul att skriva en alldeles egen bok. hade vart kul att kunna ha en sådan i bokhyllan..:)
 
nu ska jag fundera, fantisera, kanske höra av mig till ett bokförlag..:) JA det ska jag göra:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: