idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

flyttning pågår:)

inte trodde jag att jag skulle stå här och flyttpacka så här innan jul.. men ibland förvånar man sig själv:)
 
i helgen som var var jag och Patrik i Stockholm hos min moster.. supermysigt och att bli lite bortskämd med service och god mat är aldrig fel. på fredagen gjorde vi inte så mycket, vi tog det bara lite lugnt:) 
 
på lördagen var vi först på hundmässan och shoppade lite, tittade på massa hundar:) superkul! 
sen när vi kom hem så hade lilla Ingmar kommit, det är mitt kusin barn:)
han skulle vara hos min moster och "morbror" * över natten:)
först blev han ledsen och lite rädd men sen så busade vi, åt gröt, bytte blöjor och hade julklappsöppning:)
 
så himla mysigt är det med små bebisar:)
 
nu kan jag inte sitta här så länge till för jag måste packa lite till innan svärmor Eva kommer:D hihi
kram så länge:)
//Ida
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: