idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

många besökare..

igår skrev jag av mig, precis om vad jag tycker och vad jag känner. jag struntade i vad man ska tycka eller vem som bestämmer vad man ska tycka om allt.. 
jag orkar inte med det längre, att någon annan ska bestämma vad jag ska tycka eller tänka. 
jag är 22 år gammal, alltid varit den snälla tjejen som alltid ställt upp och hjälpt mina vänner och deras vänner..
men frågan är om jag fått något tillbaka eller fått någonting för det..?
9 av 10 gånger så är svaret NEJ!.. jag har ställt upp och offrat min fritid, min egna tid, för att hjälpa andra, men inte får jag någonting för det. är därför nu trött på att ha folk omkring mig som säger åt mig vad jag ska göra och inte göra..
 
jag är vuxen, en egen individ och jag bestämmer över mig själv...THATS IT!!!
 
för övrigt som rubriken pekar på så fick jag många besökare igår.. det var kul!
skulle vilja att så många och flera läser min blogg varje dag.. ibland uppdatera jag den ofta och ibland händer det inte alls..
men jag skulle börja skriva mer om jag hade lite mer inspiration..
så kom igen nu!
 
vad vill ni att jag ska skriva om i bloggen?
alla förslag är välkomna...!
 
behöver inte kommentera här om det är jobbigt utan facebook, sms..osv funkar kanon det med:)
 

Ha en bra dag!
puss 
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: