idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Jag saknar..

- dig<3
- att vara liten utan bekymmer
- morfar
- farfar
- att allt var så lätt förr
- stallet
- hästarna
- känslan av jobb
- pirriga känslan i magen
- sommaren när man var liten
- gunnarsö stugby
- öland
- fikastunder hos mormor
- (tror det eller ej) läxor
- att få pengar
- värmen
- utomlands
- söndagsmys med mamma och pappa
- fredagsmys 
- att bo hemma
- ZOEDIAC<3
- Freja<3
 
skulle göra vad som helst för att få träffa zoediac, freja, morfar och farfar igen... VAD SOM HELST<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: