idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

plugga plugga plugga

idag har jag suttit och gjort klart professionsportofoliot och hamnade sammanlagt på 15 sidor.
känner mig sjukt duktig och stolt över mig själv.

lagade god mat till mig och Patrik ikväll med och det blev hemlagat potatismos med kryddjärpar och köttbullar.
trodde inte jag gillade järpar men det var visst gott:P var skönt att kunna göra ett potatismos utan stora bitar i då jag inte hade någon elvisp innan. nu har jag köpt en visp/matberedare/mixer. jag är nu mycket glad över denna grej som kommer kunna hjälpa till mycket i köket:)

efter maten skulle Patrik och jag till biblioteket och skriva ut och hann precis in innanför dörrarna då de ropar ut att de ska precis stänga, så det var bara till att vända och cykla hem igen. vi fick alla fall oss en liten kvälls promenad.

när vi kom hem satte jag mig med PowerPoint för att göra redovisning till imorgon då jag ska redovisa professionsportfolion. vi får väl se hur det går men just nu känns det som det kommer att gå bra men det återstår att se:)

sen spelade vi bingolotto och Patrik vann ny bingolott x2 så det var väl tur vi vann något iaf..

nu ska jag fortsätta äta upp min glass och kanske lägga mig i sängen och läsa en bok eller fortsätta slappa i soffan då det är tidig morgon och lång dag imorgon.

godnatt!
//ida
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: