idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Jag längtar...

efter sommaren
efter att ha ett jobb
efter körkortet
till friheten
till att ha barn
efter att ha ett eget hem, på landet
efter att få jobba med det jag brinner för, hästar
efter att få träffa min farmor snart.
efter att få åka utomlands
efter värmen
tills allt har löst sig..
till då allt är bra igen
efter att slippa bekymmer
efter den dagen då jag ska gifta mig med Patrik<3
 
jag längtar efter att få bli tillräckligt vuxen, med barn, egen familj, hus på landet, har hästar och hundar, bil, sommaren, värme, vara gift och ha världens finaste man. 
 
älskar dig Patrik Karlsson<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: