idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dannäs!

Sitter i dannäs hos Patriks föräldrar och njuter i fullo. Man kan inte har det bättre, och jag önskar att det var så här fram till sommaren. Vill inte tillbaka till skolan, usch nej:/ skolan får mig att gråta och få gråa hår i håret. Jag skojar inte, jag har hittat gråa hår i huvudet och allt är skolans j*vla fel!

Så nu har jag gnällt lite, och ska njuta fullt denna helgen och bara koppla av. Dock blir det lite plugg eftersom man aldrig kommer undan det:(

Men nu sitter jag i köket i Dannäs. Snart ska vi hämta Marie och pojkarna och Zeke. Marie ska till Borås och vi(jag och Eva, Patriks mamma) ska ta hand om Lukas och Felix och Zeke(deras schäfer!).

Adjöss nu går jag till sjöss!
Eller inte!;)

//idaah

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: