idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Stallet!!

Stallet är en underbar plats att vara på.. För många är det säkert bara en plats dit man kommer för att rida sin lektion och sen åker man hem..
Men för mig är det något helt annat. Stallet är dit jag går om jag är på dåligt humör, känner mig nere eller behöver prata med någon för det är just i stallet som jag har mina allra bästa kompisar..

Det är konstigt att kanske förstå det men mina allra bästa kompisar är både hästarna och människorna:)
Hästarna förstår en precis lika bra som en människa.
Stallet är mitt andra hem och jag kommer aldrig sluta med ridning. Det är det bästa som finns:)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: