idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Plugg plugg plugg

Idag väckte Texas mig vid 07.40. Han tyckte matte skulle gå upp då men gissa vem som gick och la sig i soffan direkt efter morgonrundan?!
Sen bar det av till biblan för att sitta och plugga med Anna Axelsson:)
Sen gick Anna hem och jag gick till biblan och pluggade lite till:)
Hem och äta lunch som idag blev pan pizza...*pinsamt*

Sen tillbaka till biblan och plugga. Stackars Texas har vart själv mycket men bäst det för oss båda..

Nu ska jag både sluta plugga och blogga för idag och ta på mig de bästa kläderna och bege mig till stallet för lite jobb:)

C U
//Ida

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: