idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Här kommer alla känslorna på en och samma gång.

Rubriken talar för sig själv.

Men ska först berätta att vi åkte hem till Växjö och sen väntade Patrik på mig hos mamma och pappa. Sen åkte vi mot dannäs. Det vankades bowling med familjen Svensson, Malin, Eva och Kjell Åke. Det gick ju inte sådär jättebra men kul var det ialla fall:)
Sen åkte vi och åt på lilla krogen i Värnamo. Mycket god mat:)

Sen åkte vi hem.
Det var väl lite då efter ett tag som känslorna svallade över... Det blev helt enkelt för mycket plus att jag hade fruktansvärd huvudvärk. Det blev lite tårar men som tur va har jag världens bästa kompisar, Anna Axelsson (Mannerström^^) och Sara Ahola. Plus lite kloka ord från min kära mamma. Det behövde jag:) tack för att ni finns:)<3 utan er hade det aldrig gått, ska ni veta.

Lördagen avslutades med lite prat med Patriks mamma Eva framför teven. Även det var välbehövligt..:)

Sen gick jag och la mig..skönt att sova bort allt.. Men det finns alltid kvar i minnet. Alltid!

///I

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: