idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dagens bloggare:)

Idag blev jag dagens bloggare på min kompis Sara Aholas blogg. Hon heter saraahola.blogg.se så gå in och kolla:)

Sara lärde jag känna när jag började studera i augusti-2011. Vi fick intervjua varandra första dagen och kom fram till att vi båda ha samma intresse. Nämligen hästar!
Redan då kändes det som om jag funnit en vän för livet:)<3

Sara va också den som fick följa med mig när jag åkte och kollade på en foderhäst jag skulle haft.. Men blev inte så. Den dagen fick jag även rida Saras dåvarande medryttarhäst. Vi åt pizza och bara snackade. En helt underbar dag som jag kommer minnas länge.

Som sagt, Sara, du är en av mina bästa vänner!:)<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: