idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

helg!

återigen måste jag bli bättre på att blogga, detta är inte bra men just nu är det så sjukt mycket med skolan och flytten och allting.
lever fortfarande bland flyttkartongerna men i helgen ska dem bort, det har jag bara bestämt så så ska det bli.
denna veckan har vi vart lediga onsdag och torsdag och det har vart sjukt skönt för då har man bara fått vila upp sig, plocka lite i grejerna i lägenheten och träffa supersnälla kompisar som kommer och hälsar på:)
det uppskattas verkligen!

som sagt träffade jag Erica i torsdags, ja igår då.
hon kom hit med världens finaste inflyttningspresent.
en "blomma" gjord av diskborstar, vispar, slikepott, och mått.. så nu kan jag börja baka:D
vi satt och snackade oavbrutet i flera timmar och det var så kul.. många skratt och många fniss:)
hon var och hälsade på mig för att hon åker till barcelona på söndag och är borta i 3 månader.. och jag kommer sakna henne massa. tacka vet jag internet och Skype som jag har skaffat mig:)
mycket skoj:)

men som sagt denna veckan har gått fort och nu är det helg.
till lunch idag blir det toast sen ska mästerkocken ida laga till hamburgare och rösti med bearnaise sås.. supergott:)
på helgerna får man gotta till det.
ikväll blir det också fotboll på teve, finland-sverige! heja sverige!!
sen har jag bestämt att det blir film efteråt... water for elephants...mycket bra film. så kolla in den. så himla fin.

imorgon måste patrik och jag åka och handla dammsugare för att kunna städa lite här i lägenheten och så måste vi tvätta. gud vad jag känner mig vuxen helt plötsligt, liksom jag har aldrig tvättat, jo någon gång hemma då mamam förklarade hur maskinen funkade men den maskinen finns ju inte här i vår tvättstuga.. men jaja vad kan hända? att kläderna blir missafärgade och krymper. men då får man bara köpa nya:) en andledning till att gå till stan och shoppa:)
hahah fan vad jag är smart.

och på söndag blir det tårtkalsa för felix och lukas. och nästa helg är det fest för då fyller jag år:) hipp hipp hurra för mig!!

men nu så ska vi äta toast..:)
hejdå!:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: