idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

föreläsningar hela dagen

sitter just nu i skolan, i den lilla Weber salen tillsammans med bästa basgruppen.

vi har redan haft en föreläsning om barns fysiska och motoriska utveckling och nu ska vi ha en föreläsning till som heter barnpsykologi:)

det kan allt bli spännande:P

plus att jag har bränt mig på läppen av den där jäklans tomaten...:/

så innan vi börjar så passar jag på att blogga lite.
ikväll är det ridning och hoppning som gäller. sen åker jag och patrik hem till dannäs och stannar där hela helgen.
för imorgon är det hockey i ljungby och sen ska jag rida hos marie på lördag.. jag längtar:)

nu börjar snart föreläsningen:)
kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: