idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

rumpan värker och john blund är påväg!

nu har jag suttit och pluggat hela kvällen. tycker jag har vart jätteduktig. blev inget barnvakteri eftersom den ena flickan blev sjuk:( tråkigt tråkigt:(

så har suttit och pluggat sen klockan 16.30 och har sjuuuukt ont i min rumpa nu.
men har fått ihop lite i alla fall och känner mig duktig.
nu är jag trött och ska stänga av datorn som steker i mitt knä.

john blund är snart på besök också men först ska jag se på bonde söker fru..

puss och kram<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: