idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

onsdag den 23 november

idag är det onsdag den 23 november. om drygt en månad är det julafton
och nu sitter jag här framför datorn och har precis ätit frukost. jag har mjuksibyxor och nattlinne på mig. filten ligger varmt om axlarna men jag fryser ändå.

såhär har jag suttit sedan klockan 9. jag måste ta tag i detta nu. snart kommer Anna hit och ska stryka sina gardiner och sen är det skolan mellan 13-16.30.
först är det föreläsning och sedan ska vi sitta i studiegrupper... hmm blir spännande.
men jag hade helst sett att jag hade fått vara ledig idag för då hade jag hunnit med allt jag ska göra idag.
diska, städa, plugga och fixa lite inför advent..

men nej jag måste klä på mig och sen göra mig i ordning och det snart. så jag kan gå till skolan sen.
ska även se till att blogga lite mer. det är kul att blogga men roligare är det om det finns läsare och kommentarer.
hmm kanske borde göra som i Elsas Värld. lägga ut min blogg på alla andras blogg.. det kanske vore något. hmm det tåls att tänka igenom.

hörs senare:)
kram<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: