idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

nu ska jag pluggeliplugga...

tjoho igen!
nu har jag lagat mat och maten är uppäten. det blev falukorv och stuvade makaroner.
nu var det meningen att jag skulle plugga men patrik satte igång hockey på teven på hög volym och sitter på motionscykeln bakom mig. gud vad duktig han är då!:-)

jag själv ska snart börja plugga men hittar gärna på saker som gör att jag inte ska plugga. snart kommer pappa och ska fixa lampan ovanför diskbänken. ska bli skönt att ha en lampa där igen:)

fick förresten min Amelia tidning och har inte öppnat den än. men det blir belöningen efter plugget..

hörs senare!
kram<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: