idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

jag vill! jag ska! jag kan!

har du någonsin velat något så mycket att du blir galen av att veta att du inte kan få det just nu.
att du måste vänta en viss tid innan det går.
jag vet att det inte är bäst just nu men när man vill något så himla mycket och drömt om det i hela sitt liv och känner att det är rätt, varför inte göra det då?

vad är det som tynger en?
jo, det jag gör just nu. skolan, mitt liv, själva vardagssituationen, boendet.. ja you name it!

men jag ger inte upp min dröm och har bestämt mig för att om jag inte kan få den till att slå in just nu, så vill jag att den ska slå in om ungefär 3 år...

kände att jag behövde skriva av mig om detta.. men tänker inte nämna vad det är. för personligt!
puss<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: