idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

en liten lista tar vi då..

SENASTE:
Dryck: saft
Telefonsamtalet: pappa
SMS: pappa
Sång du lyssnade på: jul, jul strålande jul - EMD
Gången du grät: innan idag när jag kollade på en film

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: nej
Har någon varit otrogen mot dig: nej
Varit kär?: Ja det har jag.
Förlorat någon speciell: OHJA!! :'(
Varit deprimerad: jag har vart deppig men inte deprimerad.
Varit så trött att du somnat sittandes: brukar ske strax efter 21.30 varje kväll om jag sitter i soffan.

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja massor med nya vänner..:)
Fått ditt hjärta krossat: nej..
Skrattat så att du har börjat gråta: om jag har:D:D
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja det har jag. världens finaste också<3
Insett vilka som är dina äkta vänner: det må ha hänt..
Fått reda på att någon har pratat om dig: jajamensan.
Kysst en kompis: Haha hmm kommer inte ihåg.

BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: 3 kanske.. men först 1.
Vill du ändra ditt namn: Nej, verkligen inte
Vilken tid vaknade du idag: 08.30, snozzade fram till 08.40
Vad gjorde du igår runt midnatt: hade nog somnat in.
Någonting som du längtar till: den 9 december, julafton och nyårsafton
En sak du skulle vilja ändra med ditt liv: ha mer pengar och ha studerat färdigt..
Vad lyssnar du på just nu: ljudet från teven, en film är på
Vad gör dig irriterad just nu: att jag måste plugga, diska och går till skolan
Singel/upptagen: jag är så upptagen man bara kan bli:)
Tatueringar: Ingen, men vill ha en:D


DIN/DITT FÖRSTA:
Operation: har inte gjort någon som tur är
Piercing: Öronen
Tatuering: Ingen, men snart
Bästa vän: Min första vän var Oscar. han stod och väntade på mig när jag började dagis. sen dess har vi vart vänner.
Sporten du spelade: fotboll, sen blev det ridsport:)
Husdjur: en dalmatinerhund vid namn Linus
Vaccination du minns: Stelkramp och någon spruta vi tog när vi skulle till Egypten
Förälskelse: oj det minns inte jag men det var kanske på dagis.. haha jag minns inte.
Alkohol du drack: komme rinte jag ihåg men var nog npgon cider eller ett glas vin


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: läpparna men ögonen också..;)
Kramar eller pussar: både och gärna samtidigt:P
Kortare eller längre: längre:D
Romantisk eller spontan: mest romantisk men vara spontan är också bra
Snygg mage eller snygga armar: armarna;)
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar men inte över hela kroppen
Känslig eller inte: man måste kunna visa känslor.
Ragg eller förhållande: Förhållande för sjutton gubbar!

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej det tror jag inte
Tappat glasögon eller linser: tappat mina glasögon men de föll ur handen i sängen så
Haft sex på första dejten: inte kan man kalla det dejt..
Krossat någons hjärta: möjligt men det tror jag inte
Har du blivit arresterad: Nix
Dissat någon: Ja det har väl hänt
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: