idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

brev från andra sidan jorden...


idag fick jag en mystisk lapp i brevlådan. jag skulle hämta ut ett paket på posten men jag visste inte vad det var jag som hade kommit och som jag skulle hämta ut.

hela vägen till affären funderade jag på vad det kunde vara, men kom inte på det.
när jag handlat mina små varor som fattades i kylskåpet, gick jag till Posten.
det var lång kö och jag blev ivrig. nyfiken på vad det var. när killen i kassan kommer tillbaka med paketet säger han: "paket från HongKong!? det var inte dåligt!".. jag flinar och går snabbt därifrån.

jag lägger ner det snabbt i min ICA-kasse och går med raska steg hem mot min bostad. jag kan inte fatta att detta lilla paket jag just nu har i min kasse har flygit över hela världen för min skull. ett sånt litet paket har kanske fått mellanlanda i flera olika länder innan det kom hit till mig i lilla Växjö och landar på ICA på Teleborg.

Lilla paket ska snart öppnas..spänningen är olidlig!!:D:D
i paketet fanns det...


FYRA IPHONESKAL SOM JAG KÖPT PÅ TRADERA:D
ett rosa, ett rött, ett svart och ett vitt. för typ 70 :-


och eftersom jag inte kan ha alla fyra samtidigt så fick jag välja ett.. hmm vilken färg tro ni jag valde??


DEN RÖDA:D

för på torsdag är det 1 månad kvar till jul så tänkte att det passade bra med rött iPhoneskal:)

nu ska jag plugga lite och kanske blogga mer senare:)
puss<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: