idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

oj oj oj!!

oj oj oj, nu är det verkligen sjukt längesen jag har bloggat. och vad jag har tappat mina läsare..
usch inte alls bra...buhuuu:(

men vill bara meddela att jag lever, tro det eller ej. pengarna rullar in som de ska, eller kanske inte.
det kunde vart bättre men man får ta det lite piano;) haha 

jobbar och jobbar på.. eller det är ju inte jobb, men jag kallar det för det. vaddå praktik fast med lön blir väl jobb? eller?^^

fick sms av min kära pussgurka Lelle om att det är endast 7 veckor och 25 dagar kvar till festivalen slå upp portarna i Borlänge. helt amazing kommer det att bli, helt otroligt.. jag kan fortfarande inte fatta hur kul vi kommer att ha det. oförglömlig vecka, me like!

så idag fick vi även ett reklamblad om att Rusta har tält och filtar till bra pris.. shopping shopping!
skulle åkt upp dit idag då tänkte jag mig men hade sjukt ont i ryggen när jag satte mig  på bussen hem, så skippade det idag. vill gärna vara normal i ryggen tills imorron så jag dels kan gosa med alla barnen och dels kunna rida två lektioner. hallå det är ju liksom torsdag imorron, och som ni redan vet så älskar jag ju torsdagar.. me like it very much!!:)

känns som det händer mycket nu fast det ändå inte gör det så att säga.. tiden går så sjukt fort och det är liksom 4 maj idag. hjälp! stopp!!
snart är det sommar och jag längtar, kunna gå i tunna kläder. jag menar whatafuck!! det snöade häromdagen, och haglade ute. inte okej alltså!! inte i maj, vad är det fina vårvädret för någonstans liksom?
hallååååå??:P

men iaf så vill jag bara tala om att jag lever!
puss på er<3



Bättre finns inte<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: