idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

hejsan allesammans!

solen skiner ute och jag sitter vid datorn.. ngt är det som inte stämmer.

men jag är i alla fall hos Patrik i Dannäs, sjukt mysigt.

dagen började med att jag vaknade upp, åt frukost och hoppade in i duschen. sen begav jag mig till Komvux för att prata med dem om mina betyg. sen gick jag till stationen och satte mig på perrongen för att vänta på tåget till värnamo. sen kom tåget och jag hoppade på det:) mot värnamo!

där väntade Eva och Kjell-Åke på mig. vi åkte hem och lämnade K-Å på jobbet. sen åkte jag och Eva o handlade:P
sen åkte vi hem igen och satte oss ute. sjukt mysigt. sne kom patrik hem svettig och dan från jobbet.

nu sitter jag vid deras dator och kollar på big brother.. det är typ segt nu!

ska ut i solen snart, puss o kram<3

//ida

 Tänk när det är sommar, och man sitter på stranden på Öland med underbara vänner, bra musik och god mat och dryck och man ser en sån här fin solnedgång vid horisonten..!!    Då är livet allt bra!!<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: