idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

fredag!

nej det är inte fredag, så långt är jag med!

men på fredag händer något väldigt roligt för mig.
jag slutar jobba klockan 12 för att 14.20 blir jag upplockad av en buss som ska ta mig till Ronneby Brunn Hotel Spa Resort eller vad det heter..
då kanske ni undrar varför??

JO, det är nämligen så att min bästaste ridlärare Elin har nominerat mig till Smålandsidrottens stipendie för Unga Ledare.. och jag har blivit utvald!
Jag har fått ett stipendium av Svenska Idrottsförbundet, att delta på ett s.k. LedarCamp i Ronneby mellan 6-8 maj! Jag kommer att träffa massa ungdomar från Skåne, Halland, Blekinge och Småland. Utbyta ideér och lära sig mer om hur man gör för att bli en ung och bra ledare. vi kommer att få gå på föreläsningar och framförallt kommer vi få bo på fina Ronneby Brunn som är ett spahotell.

På kvällen blir det middag med underhållning, och när vi har fri tid kommer jag att slappna av inne i spaanläggningen och bara koppla av. släppa alla tankar som snurrar i huvudet och förhoppningsvis vara ensam för en stund...jag tror jag skulle behöva det! eller vad tror ni?:P^^

så jag är jätteglad över denna möjligheten som jag har fått i förtroende från min bästaste ridlärare Elin.. tack än en gång! du är bäst!<3

plus att imorron är det torsdag och hästbyte;) wiiho vad kul det ska bli. jag älskar torsdagar!
men nu tror jag att jag ska gå upp, packa inför imorron(åker direkt till stallet efter avslutad jobbdag!) och sen ska jag ringa min älskling och sen bli bästa vän med kudden och sova. behöver få sova ut ordentligt, har sovit så himla konstigt på sistone.. inte okej alltså!

så jag hoppas att jag hinner blogga lite innan jag åker till Ronneby på fredag, men som sagt så är det fullt upp nu..:P annars lovar jag att blogg på söndag när jag kommit hem.
förresten ska se Katedralskolans musiktilläggets vårshow på söndag eftermiddag. sista vårshowen för sofia, minns när det var ericas sista.. inte kul alls! alla grät:( inget kul!

men ska bli en mycket spännande och lärorik helg!.
puss och godnatt på er sötnosar!
Ida

ps. Älskar dig P<3





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Agnes
skriven :

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.