idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

fredag den trettonde..

jag är väl itne skrockfull, men jag få väl erkänna att jag haft lite otur idag.. vaknade vid 02.00 inatt o mådde jätteilla. inget kul alls.. så öppnade fönstret och rullade upp rullgardinen. på något sätt somnade jag visst om..

vaknade sedan vid 05.00 igen o mådde illa, gick upp o drack vatten och la mig sen i sängen igen.
vaknade sedan en halvtimme senare och gick upp, mådde illa och spottade vatten i handfatet..
OBS!!! skrev spottade istället för annat ord som börjar på sp....

ingen kul start på dagen alltså, och sen har jag låtit som en kråka hela dagen. och nu har jag ont i halsen.
men det har iaf vart en rätt så bra dag idag i alla fall.
höll i en samling idag för barnen, de var så duktiga och satt stilla nääästan hela tiden. gulliga barn!!
sen åkte jag hem, hann precis hem innan regnet kom.. stupade i säng direkt och sov i två timmar med musik i öronen, stjärnorna runt sängen tända, och krokodilmaskoten i handen. kände mig lite som ett barn, men det får man allt göra ibland.

vaknade upp och sverige hade gått vidare till vm-final i hockey. tänk om de möter finland.. det avgörs nog snart.:)
späännande... hahah för jag är ju så intresserad.
åt pizza med pappa och Axel innan, mycket gott. resten äts imorgon i stallet.

just nu kom Patrik hem från Sthlm, han skulle kommit hit ikväll men jag måste få sova själv i natt så jag orka med helgen, ska ju vara hos Patrik hela helgen..) myys<3

men nu kommer snart mamma hem och jag ska krypa ner i sängen.
imorgon blir det eurovision song contest och jag säger bara heeeeja eric, som barnen säger som jag jobba med.

godnatt o sov så gott
puss ida<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: