idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

datorhäng..

vad vore världen om inte datorn fanns?
just nu gör jag allt med datorn, typ;)

jag kolla liksom gamla teveprogram, knappt jag kollar på teve längre. typ på söndagar liksom, men då är man ändå så trött så man inte palla koncentrera sig liksom... så datorn är min bästa vän för tillfället.
hade gärna haft en egen liten GRÖN vän att ha i knät.. men det får vänta. jag vet att min gröna fina lilla vän väntar på mig i någon media affär någonstans där ute... jag kommer snart och hämta dig, jag lovar!<3

okej, iaf så när jag kom hem idag från "praktiken"/"jobbet" så satte jag mig vid datorn direkt för att kolla ifatt mig på missade Big Brother avsnitt.. alltså kan itne fatta att de människor gör mig fucking beroende!
kan inte vara utan BB..my god liksom, trodde jag aldrig om mig! men sånt är livet... på en pinne!
så kollade på tre avsnitt vilken typ resulterade i typ 2 timmar o 45 minuter. lite jobbigt.
sen kollade jag på avsnitt från Glamourama 2.. mycket skoj;)

borde egentligen förbereda mig inför fredag, vad händer då?
info kommer i kommande inlägg:) wiiie spännande:P

ps. vill bara berätta att jag har världens finaste pojkvän! älskar dig Patrik Karlsson<3

PUSS<3


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: