idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

dannäs

solen skiner ute och som vanligt sitter jag vid datorn och kollar på big brother, ovanligt? nej skulle inte tro det.
har vart i stan(Läs: VÄrnamo) hihi och handlat lite med Eva idag:) mysig och rolig dag..

Patrik och Kjell-Åke jobbar och Eva åkte för en halvtimme sen på föreläsning så nu är jag hemma själv i det stora huset. vad ska man göra? lägga sig i solen? laga mat? duscha? sitta kvar vid datorn?
jag behöver ha lite hjälp känner jag..

har fortfarande ont i mitt knä, natten har varit fruktansvärd.. aj vad ont det har gjort i natt.:/ inte kul alls..

innan idag fick jag sms om att campinpassen håller på att ta slut till peace and love.. nu är det verkligen nära. och det ska bli så sjukt kul. vi måste bara köpa ett tält.. kasnke på fredag?
då ska jag har picknick med bästa Helen<3

underbart<3
nu leker livet, så här ska det vara.

puss på er<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: