idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

17 maj<3

Idag är det Norges nationaldag..:) grattis får man väl säga!

sen är det en annan speciell dag. idag skulle min farfar fyllt år.. vet inte hur gammal han skulle blivit, men han är saknad iaf. saknar dig farfar Herbert<3 hoppas du har det bra i himlen<3 tänker på dig<3

----------------------------
för övrigt har det vart en lååång dag idag..regnig och tråkig.
somnade direkt när jag satte mig på bussen.. sjukt sövande att sitta på en buss när man är trött..:(

nu tittar jag på big brother, kanske ska slå till med en film senare.. förslag?

orka inte skriva så mkt mer, som sagt är väldigt trött..

puss o kram<3

Tänk när det är sommar, och man sitter på stranden på Öland med underbara vänner, bra musik och god mat och dryck och man ser en sån här fin solnedgång vid horisonten..!!    Då är livet allt bra!!<3

Bättre finns inte<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: