idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

tisdag 1 mars

OBS! BLOGG.SE PÅ MAMMAS DATOR ÄR HELT CP! MAN KAN INTE LÄGGA IN NÅGRA BILDER OCH TEXTEN BLIR I EN SAMMANHÄGANDE TEXT. INTE KUL ALLS! SKÄRP ER BLOGG.SE! herregud att det redan är den 1 mars..:) tiden går så himla fort.. och jag älskar när det börjar bli vår och snart sommar:D hihi vaknade och åt frukost tillsammans med mamma.. schemat för idag lyder som följer... - arbetsförmedlingen klockan 14.00 - träffa mamma - åka upp till grand samarkand - fika och shoppa:) åka hem och ta det lugnt.. kunde ju stannat hos min patrik längre om jag inte haft mötet idag, men kanske lika bra att vi inte träffas varje dag. så man inte tröttna på varandra. iförsig kommer jag nog inte göra det.. men jag msåte fixa lite saker här hemma denna veckan. innan fredagen kommer ska jag vara klar med min historia!!:O det bara ska jag vara!! nu ska jag nog klä på mig lite och fixaa i ordning mig... hörs senare! puss på er<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: