idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

möte på morronen..

vaknade av att mamma väckte mig vid 7 idag. skulle på möte och träffa helena klockan 9. vi skulle på möte på´min framtida praktikplats. vi åkte dit, jag var lite nervös. men allt löste sig.:) supertrevlig personal och ungarna var så sjukt söta. jag längtar verkligen tills på måndag då jag får börja där. mår dock inte så jättebra idag. ont i ryggen, i halsen och huvudet känns som det ska sprängas. mådde inte alls bra igår kväll, typ kramp i magen och mådde illa. frös som bara den så jag tror att pappa har nog smittat mig. undrar hur det kommer att bli med allt nu när jag kommer till dagiset.men det är smällar man få ta. har iaf ätit lite mat, köttfärssås och spaghetti för tredje dagen i rad:) ska snart göra mig i ordning och sen till stallet, trots att jag inte är frisk. men det får väl gå. kommer att ta med mig termobrallorna för jag tänker inte frysa!!:O var väl inget mer jag skulle säga nu.. imorron kommer patrik:) wiiiie<3 puss<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lucas Gustavsson
skriven :

Var med och tävla om ett par snygga solglasögon i min blogg om du känner för det :P