idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

måndag-.-

suck idag är det måndag..
och jag är genomförkyld och har irriterrande hosta. kan det bli bättre??:/

fick stressa som sjutton idag på morgonen, kommer ner till stationen alldeles för tidigt och sen kör bussfan bara förbi oss..jo, vi är typ 4 personer som står och väntar på evedalsbussen som svänger runt och bara kör förbi stationen.. så jävla arg blev jag..!!:@ så vi gick in på stationen och klagade och fick  därför en bil skickad till oss som körde ut oss till evedal. det tyckte jag var snällt av dem på Länstrafiken!
så kom typ tio minuter försent.. inte så farligt, men tänk om det hade varit ngt jätteviktigt.. jävla busschafför

så nu är jag hemma och helt slut efter denna låååånga dagen...!


2 månader med Patrik idag<3
älskar dig massor<3


nu blir det big brother:) wiiihoo^^
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: