idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

lördagen..

lördagen tillbringade jag först med några från världens bästa ridklubb, theleborg, nere hos världens bästa ryttare, Jan Brink. det var hingstvisning och vi fick även träffa honom. autografskrivning och fotografering till hemsidan:) massa kul..

sen hem direkt och vänta på helen och nicolina som kom runt 19. vi åt tacos och sen sjöng vi singstar. glömde bort klockan lite så sprang typ ner till stan, för det var dags för utgång.. sjukt längesen jag var ute och verkligen dansade...men guuuuuud vad kul det var;) får bli snart igen tycker jag<3

sne hem och somnade hos helen... extrasängen is the one<3
vaknade och åkte sedan hem med mamma som hämtade mig och axel på stan..

söndagen blev ängnad till att plugga historia, jag satt i 6-7 timmar typ och pluggade och jag blev klar.. så jävla skönt att slippa det nu!!

nu ska jag bara ha mina betyg också sen är det bara att söka in till förskollärarutbildningen till hösten:)

men nu ska jag göra något annat<3
puss

ps1. idol-olle har kommenterat mitt och L-Ms videoklipp på youtube.. sök på Du fuske! och sen något med idolturnen.. tror det kommer upp först..

ps2. bob dylan till peace and love i sommar är amazing!!

ps3. jag är sjuk:(

puss<3


typ den lyckligaste i världen...jag<3jan brink
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: