idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

ledsen...

jag är ledsen över att det inte kommit in någon uppdatering på bloggen, men jag har varit med patrik hela helgen, och då sitter jag inte precis vid datorn.. fortfarande så funkar inte blogg.se som det gjorde innan, vad har jag gjort för fel?? hjääääääälp..!!! men trots att jag inte har lagt in några inlägg så är edet mycket läsare ändå:) jag gillar det massor.. i går var vi i jönköping igen och patrik gjorde först teoriprov vid klockan 10 för körkortet..då fick han 51 av 52..snacka om otur typ! så vi gick in och bokade en ny tid och gick sedan och åt lite mat. sen gjorde han provet igen och klarade det... kan inte fatta att min älskling har fått körkort äntligen.. efter allt slit och allt pluggande! äntligen!!:D<3 så igår åkte vi ut till lukas och felix och sven:) vi gick en runda allihopa och sen åkte patrik och jag till lagan och handlade. så mysigt att åka bara vi två i bilen. jag älskar dig patrik<3 nu ska jag gå o klä på mig och titta på vingar av glas:D eva är ute och gå med zeke och sen ska vi in till värnamo..<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: