idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

jag älskar dig<3

Som en sommarnattshimmel Står jag andlös och fri I en solnedgångs skimmer Blev det sant, blev det vi Allting blev så lugnt Tid att andas, tid för ro Våga hoppas, våga tro Jag ser bara dig, du är allt för mig Tid att andas, tid att se Allt som livet har att ge Låta känslor gro Tid att andas, tid att tro Ta mitt hjärta försiktigt Låt det hinna förstå Att det blev vi två Tid att andas, tid för ro Våga hoppas, våga tro Jag ser bara dig, du är allt för mig Tid att andas, tid att se Allt som livet har att ge Låta känslor gro Tid att andas, tid att tro Tänk att första kärleken blev allt Tänk att drömmarna blev sanna Ingen kommer nånsin älska mer än mig Tid att andas, tid för ro Våga hoppas, våga tro Jag ser bara dig, du är allt för mig Tid att andas, tid att se Allt som livet har att ge Tid att andas, tid att tro jag älskar dig Patrik<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: