idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

idag är jag sjuk, och det är torsdag!:(

man kan bara inte vara sjuk när det är torsdag!!
det funkar liksom inte, vilken annan dag i veckan som helst, men inte torsdagar.
då är det ju stallet som gäller från 16-22,.. ikväll blir det tyvärr nog så att det blir stallet mellan 20.00 och 22.00 om jag får min vilja igenom.. om jag mår bättre kommer jag att rida ikväll, och det vill jag ju så det ska jag se till att bli. bli frisk! bli frisk! bli frisk!!

nu ska jag kolla på big brother och sen blir det nog att krypa ner och se på film:)<3
måste bli frisk nU!!!!!!

puss<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: