idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

hemma igen

OBS!! TEXTEN BLIR FORTFARANDE SAMMANHÄNGANDE OCH DET FUNKAR INTE MED BILDER... VARFÖR ÄR DET FEL PÅ BARA MIN BLOGG? ALLA ANDRA KAN JU FIXA DET.. BER OM URSÄKT!!!:( nu är jag hemma igen, eller ja. jag kom hem vid 13 tiden ungefär. vaknade idag vid kvart över 6. då gick patrik upp och jag kunde inte somna om. såg honom åka iväg med bussen och sen gick jag och la mig i hans säng igen. slötittade lite på teve och fastnade vid Sunes sommar som gick på SF-kanalen. den kanalen vill jag också ha!!:O gick ner och myste lite med "bajsen", eller Zeke som han egentligen heter:) det är Patriks syster Maries hund:) en schäfer.. världens goaste. fick tillochmed komma honom så pass nära idag att jag fick ge honom en hejdå puss på nosen. det var ett tag sen jag kunde göra det med en hund.. min plutt..:) eva körde mig till tåget, supersnäll som hon är. åkte hem och fick nästan springa till bussen.. men jag hann med den så jag slapp gå hem med mina försmå skor.:P hihi^^ när jag kom hem väntade Melodifestivalsskivan på min säng. dagens lycka nr.1! ner till datorn, och där har jag suttit sen dess. fy skäms! ska nog kanske slänga på mig träningskläderna och sätta lite fart i badrummet.. på motionscykeln.. kan behövas lite nu tycker jag! beach 2011 liksom^^ imorgon ska jag träffa Helena vid klockan 09.00 och sen ska vi på ett möte till min framtida praktikplats som jag ska vara på. det är ett dagis ute på Evedal. kommer bli mycket spännande, men samtidigt nervöst och roligt:) hoppas jag kommer trivas som fisken i vattnet:P neej, nu ska jag försöka slita mig från datorn och bränna lite svett istället. saknar min knäppa aik:are.. men får träffa han på fredag igen, och det är inte långt kvar. inte ens två hela dagar.. massa mys!:) puss på er allesammans och jag är hemskt ledsen över att det inte funkar att lägga in bilder och att texten blir sammanhängande. något har hänt, det är ett fel som är trasigt.. som jag brukar säga. men iaf, puss på er<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: