idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

helgen

helgen tillbringade jag med bästa patrik<3 han kom hit i fredags och vi gick på bio. Åsa-Nisse. så sjukt bra film, skrattade hela tiden. den måste ses gott folk! sen åkte vi hem och åt tacopaj tillsammans med mamma och kollade på Lets Dance. på lördagen åkte vi upp till Grand Samarkand och jag shoppade en tröja och tre böcker:) sen handlade vi mello-mys i form av chips o dip. sen cyklade vi hem och förberedde oss för mellokväll:D melody club var iför sig bäst men kom näst sist:) hihi tror minsann jag redan skrivit om detta i ett tidigare inlägg.. sen på söndagen kom mormor och vi åt biffar..mums och chokladpudding till efterrätt. sen tog vi tåget hem till Patrik och blev hämtade av hans supersnälla mamma. vi åt lövbiff och kroketter på kvällen, sjukt gott:D på måndag morgonen åkte patrik in till värnamo för att plugga lite och då låg jag kvar i sängen.. var hemma själv i huset under tiden som eva gick ut med zeke.. sen ämtade vi patrik och åkte till jönköping. han klarade inte teorin denna gången heller. det gjorde ont att se honom så ledsen...jag hatar att se folk som jag älskar så ledsna och nere.. sen åkte vi hem och bara myste, åt mat och sen var det dags för mig att åka hem igen:( tåget gick 18.16. för en gång skull var det ett sjukt mysigt tåg, mend et skakade något sjukt mycket.. men hem kom jag och jag hade jätteont i magen så pappa fick komma o hämta mig. snälla pappa:)<3 familjen annorlunda och chips blev min tidsfördriv på kvällen..<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: