idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

gåshuden spred sig över hela kroppen..

tänk dig att du sitter på en rätt så seg häst, du får jobba som katten med hästen för att den ska lyssna på dig i huvudtaget. ni övar och övar på en övning tillsammans... då plötsligt händer det. hästen böjer in huvudet, slappnar av och gillar läget. att få en häst att gå så en halv lektion= 20 minuter. det är magi<3 det är ren kärlek och jag älskar när man blir ett med hästen.. att sitta på hästryggen och känna att nu är det bara du och hästen, ingen annan. allt runt omkring försvinner och det är bara ni. då är världen rätt underbar, eller livet kanske. att sen blir så lycklig och vilja rida ännu mer, ååh jag älskar den känslan. bästaste finch<3 finaste tösen som finns<3 älskar henne.<3 sen på kvällen red jag dressyrprogram Lätt C:1 med finaste Chandlier. det gick jääättebra tycker jag förutom att jag kanske inte var så noggrann i min ridning, men sisten var väl hyfsad. iaf skänklarna.. han är bara för söt:) gullehäst..! hade lektionen för mirja, som gjorde sin sista lektion på TRS.. kommer sakna dig mirja!:( kram kram<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: