idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

det är dags för fredagsmys..<3

vaknade idag vid kvart över 8 och gick upp och åt frukost. mamma var hemma och berättade att det hade varit jordbävning/tsunami utanför japan. lider med dem, det är så hemskt. vart är världen på väg egentligen!? efter att mamma hade åkt så gick jag och la mig i sängen igen för att titta på Mamma Mia filmen. var ett tag sen jag såg den, men kan den utantill så somnade till lite under filmen. stängde av filmen och gick upp och satte mig vid datorn. kollade på big brother och sen nu hamnade jag här på bloggen. måste snart upp och göra mig i ordning och städa på mitt rum. om några timmar kommer patrik hit och ska vara här till söndag. ikväll blir det teve och sen får vi se om vi går ut en sväng, ska ju som sagt upp tidigt imorron för ut till stallet.. dit patrik även denna lördagen ska följa med:) wiiie kommer blir kul:) hjälp kommer jag också att få så det är bara toppen kalas bra!:) nu ska jag sluta skriva och göra något vettigt istället..! puss och kram ta hand om er och dela med er av all kärlek ni har inom er<3 <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: