idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Buuuhuuu:(

Nu ska Patrik snart åka hem:( och jag vill inte det:( Men ibland måste man göra sånt man inte vill. Men jag hade gärna följt med honom hem, tittat på Big Brother tillsammans med Eva och sen krypa ner i Patriks mysiga säng! Men nej, inte det. För imorgon börjar min praktik på förskolan där jag ska vara fram till 14juni... Men det ska bli kul ändå. Alla söta barn! Jag längtar faktiskt lite om jag få erkänna...<3 Men nu ska Patrik och jag cykla ner till stationen, han ska nämligen ta tåget hem till Värnamo klockan 19.04:( men han kommer igen på fredag... Massa mys.. Och ikväll blir det film med mamma, pappa och bror, nämligen Bröllopsfotografen! Har sett den innan, sjukt bra! SE DEN IKVÄLL!!! Puss o kram<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: