idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Godmorgon!

Vaknade precis och tänkte gå upp och äta frukost. Eftersom jag blivit dålig på att blogga så tänkte jag slänga iväg ett Blogginlägg så här tidigt på morgonen. Förresten så har jag kommit på grejen varför jag bloggar så dåligt. Det är för att blogg.se inte har någon app till iphone... Så ni som läser detta, skriv om blogg.se app i era bloggar och tipsa att andra läsare ska skriva det i sina. På så sätt kanske vi kan få en bloggapp till slut. Visst vore det kanon?!:) Idag är jag ledig och dagen innebär: 1. Plugga tills jag tuppar av! 2. Städa lite på mitt rum 3. Åka till Grand Samarkand i kväll med mamma:) (något kul måste man ju få göra!) Nu kurrar frukostmagen!:) Undra om jag ska duscha före eller efter?! Vi får se hur jag gör. Fortsätt läs min blogg. Ps. Detta inlägget blev massa konstigt för jag skriver det från min iPhone. Puss och kram<3 älskar dig P<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: