idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

yiiiiiiiiiiiha:)

eller ja, hur det nu stavas...:P
jag gick inte och kollade på statistiken över min blogg, typ det första jag gör när jag går in på bloggen. ja efter kommentarerna då.. tycker dock det är lite snålt med kommentarerna.. så skärp er nu! fram med kommentar-fingrarna..:)

jaja iaf så ha jag typ slagit rekord, jag säger inte hur många, men många för mig. i och med att inte så många vetat om att jag haft blogg innan, har jag tagit det stora steget att lägga ut den på facebook, misstag eller inte?:P
äsch skitsamma, det får bära eller brista.

så idag ska jag snart ner till stan på möte med helena:) alltid lika spännande:P få se om jag har skött mig idag ellre vad som kommer att hända^^ sen ska jag hem och packa väskan och sen till stallet.. överväger att ta ut min röda bettan idag. eller ska jag vänta lite till? snön har ju nästan försvunnit...hmmm, hon får nog vila lite till. hon måste putsas upp och mjukas till innan vi kan ut och race på växjös cykelvägar.. haha som sagt det är min lilla röda cykel, som jag så fint har döpt till bettan blixt...:P haha jag evt inte avd det är men när jag trampar som vanlig människa, så går det fort som fasiken. hon är säker, den gamla bettan:) hahaha xD

nog om min cykel nu, blir nog promenad ner till stan ändå:P kanske ngt gram eller hekto försvinner^^
hihi ikväll ser jag åter igen fram emot ett ridpass med fartfläkten abbe.. det gick ju sååå bra förra gången. denna veckan är det bommar och markarbete, och därför är det alltså hoppning nästa vecka, scaaaary:P hihi men det får gå:)

nu ska jag gå och klä på mig och sluta skriva..:)
hihi vilket är supersvårt...:P
så ja puss och kram:P


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: