idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

torsdag, som jag längtat!

tjohooooooooooo
idag vaknade jag med ett leende på läpparna, ni undrar säkert varför.. hallå?! kolla i kalendern!
det är torsdag, jag typ älskar torsdagar! bästa dagen i veckan, ja förutom lördagar..:)
ni undrar säkert varför..
okej, idag börjar historian igen, men VERKLIGEN INTE det som jag är much happy about... no no no no!!

det är nämligen så att när historian är slut(och jag hoppas lektionen går snabbt idag), så ska jag bege mig hem.. äta lite mat och klä på mig ridkläderna... för jag ska ut i stallet och första ridlektionen påöver en månad!!

jag är sååå glad! lycka är vad man kan kalla det för.. hoppas vi inte fått några nya i vår grupp bara, så sjukt jobbigt.. men nu ska jag gå upp och klä på mig och fixa till mig. jag kan ju knappast gå till skolan i pyjamas och mysbyxor, nej nej...för vad jag minns rätt så var det ett x antal snygga killar med i gruppen, och vem vet. det är kanske nya som kommit idag. jag är ju bara en seg gammal veteran som aldrig blir klar.. prov imorron, please kill me!!

hörs senare!
kram kram

saknade Cissi på bilden..pållen är busiga Amigo!:)

SVERIGES BÄSTA UNGDOMSSEKTION 2010

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: