idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

tjoho:)

igår rensade jag min garderob.. snacka om att den är mycket fin nu:P jag fick världens konstigaste ideér igår, men jag ville bara dra ut allt från mitt rum och måla om det.. haha vilket inte kommer funkar för det står sjukt mycket inne på mitt rum som är helt omöjliga att rubba, typ som min garderob.. den får man typ plocka isär om man ska förflytta den... puuuuh orka inte ens tänka på den dagen:S hahaha eller jo, för det innebär att jag då ska flytta..:P hihihi

mamma och jag städade förrådet häromdagen, vi har värsta städmanin här i huset nu, men iaf så kollade vi igenom mina flytta-hemifrån-lådor med presenterna från studenten och vi konstaterade att jag bara behöver köpa en smörgåsgrill och en kaffekokare när jag flyttar, erkänn nice;) hahaha allt annat har jag sen innan^^

jag vaknade tidigt idag, enligt tips från mamma.. jag har haft svårt att sova på nätterna nu och det beror på att jag sover så länge. så idag gick jag upp strax innan nio, vi får väl se om jag slocknar tidigt ikväll eller inte:P
men iaf, så jag gick upp och för ovanlighetens skull åt jag pannkakor till frukost, det var sjukt mumsigt.
fick tillbaka blickar från i somras när jag jobbade på Scandic. där åt vi typ pannkakor varje dag till lunch, ibland med sylt, ibland med grädde och ibland med glass. mycket gott. men kanske inte varje dag i typ två veckors tid.. hahah men vi orkade inte laga ngt annat eftersom det dels var sjukt varmt och dels var sjukt mycket folk som hade vart på frukosten då.. rekordet låg väl en dag på typ 300 personer, jag trodde jag skulle svimma den dagen.. bara massa disk hit och dit.. allt tog slut och ja, kalabalik vill jag kalla det.

men jaja, nog om den sommaren.. snart kommer det en ny:) wiihoo^^
så idag gick jag upp och spelade lite sims, borde egenltigen plugga vilket jag tänkt göra nu när jag satte mig vid datorn i källaren, men blev att kolla facebook, mejlen och blogga lite istället, much funny:)

men jag ska ta mig i kragen, btw har ingen krage på mig men vet vad jag menar.. hahaha
dags att vara lite historisk..
senare idag ska jag möta upp mamma i stan och sen ska vi till strömbergshyttan och köpa glas:) kulkulcykelhjul:P

så nu ska jag släppa skrivandet på bloggen för ett tag..:P
puss:9<3



        
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: