idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

telia, telia, telia... suck!

jag lämnade in min mobil i oktober ngn gång och då var dne inte ens ett år gammal. telia fixade den och det tog typ 2 veckor att göra det lilla...
sen krånglade den igen och jag fick lämna in den en månad senare typ, allstå i början av december.. jag fick hämta ut den den 15 december, vilket det alltså även denna gången tog över 2 veckor att laga samma problem som det var i oktober.

NU, inte ens en månad efter har den börjat krångla igen och ibland lägger den av helt. sms skickas till olika folk vid olika tidpunkter och jag har inte ens skrivit dem, utan det är gamla sms som jag dels raderat men tydligen skickas dem ändå:S mycket knepigt...
så om tjugo minuter ska jag typ gå ner till stan för att möta mamma. vi ska lämna in min mobil, och förhoppningsvis kan jag få en ny:) eller jag VILL HA EN NY!! eftersom den krånglar hela tiden så känns det som man bara gå runt i en cirkel, den blir aldrig normal typ. och mobilen fick jag i december 2009, så den är lite mer än ett år bara...

suck på telia, men hoppas dem kan hjälpa mig med en ny mobil idag.. för det är vad jag verkligen vill också:)

detta är min nuvarande mobil, ingen gammal modell heller!



och det är den till vänster som jag vill ha!!!!:D JAG SKA HA DEN!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: