idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

musik är som bomull för mitt hjärta<3

tänk er en vecka med sol, massa trevliga människor, kompisar, sena sommarkvällar, och musik..
musik som stavas:

- Håkan Hellström<3
- Kings of Leon
- All time low
- Daniel Adams-Ray
- Journey
- Maskinen
- Oskar Linnros
- Petter
- The Sounds
- Kapten Röd
- Säkert!


kan det blir mer underbart?:)

              


perfekt vecka om jag får säga något:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda-Marie
skriven :

åååh! Fler av dem ska jag med se i vår, Håkan, Oskar, Daniel, The Sounds... Men inte All time low, snyyyyyft :'(

2 Anonym
skriven :

Haha men va? The ark-grejen avslöjades igårkväll, bara att jag inte skrivit om det än haha.

Aa siesta! Bandsläpp imorgon! :)

3 Linda-Marie
skriven :

Haha okej, svt släppte det inte förrän igår iaf, haha. men glaad!

hmm, kanske, men troligtvis inte. men säger inte blankt nej! :)<3