idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

måndag, måndag, måndag

var är det egentligen med måndagar?
jag gillar dem inte alls. inte morgnarna iaf, men kvällarna är rätt niceiga:P hahah fin svenska:P
men iaf, sov rätt bra inatt... för en gångs skull. fast vaknade och var typ täpp i näsan och täpp i öronen. inte alls bra. har känt mig krasslig nu väldigt länge, och det är inte okej..


 
så ja, jag gick upp och va sjuukt kissnödig.. skriv upp detta!:) hahah livsnödvändig information.
sen åt jag frukost och drack en annan slags oboy idag.. oboy med smak av daim.. sjukt äcklig. prova inte den!!! och om ni har provat den, tycker ni också den är äcklig? släng i väg en kommentar!



sen gick jag ner i källaren, in i tvättstugan och trodde jag skulle svimma.. herregud! världens största klädberg låg framför mina ögon. jag trodde inte det var sant, gick upp och kollade om det var tomt i min garderob men där fanns redan massor kläder. så med gråten i halsen och fullt deprimerad gick jag ner i tvättstugan igen, tog fram alla kläder..:SUCK!! och ställde mig framför teven. så man fick lite roligt unde rtidne man gjorde något tråkigt. hittade en fin strykställning också. jag satt ner och strök. mycket effektivt..! värt att prova, om ni nu stryker er egna tvätt det vill säga:)



sen åt pappa och jag resterna från igår och det var lika gott idag med. kycklinggryta med ris.. mycket gott:)
blev proppmätt.. sen åkte han till jobbet, och nu är jag själv hemma:( tycker inte om att avra själv hemma. ingen hund att leka med:(

så nu sitter jag och försöker plugga på historian som vanligt, men som alltid hamnar jag här.. blogg.se är beroendeframkallande..:) hahah vilket iförsig är bra^^ för då bloggar man mycket om ingenting:P haha
så nu lägger jag ner bloggen för ett tag.. alltså inte lägga ner den helt, men jag kommer nog inte blogga förrän sent ikväll eller imorron, om jag har överlevt allt vad historiaboken handlar om.. sucksucksuck!

puss så länge<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: