idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

måndag 17 januari

tänkte att jag skulle sova länge idag, men hade sjuukt svårt att somna inatt. låg och vred mig och tänkte på massa. åååååh jag hatar alla tankar som snurrar i huvudet när man ska sova.. :(buhuu

så jag vaknade vid 10 iaf, lite sovmorgon.. så jag gick upp och åt frukost, samma som jag nästan alltid har..två rostade mackor med marmelad och ost och sen en mugg oboy till:) mumsfilibabba:P

så nu sitter jag här i pyjamasen fortfarande, borde kanske pluggat idag men jag gör det imorron. jag kan ändå inte koncentrera mig när det är ngn annan hemma, vilket det är idag. min lilla far är hemma:)

jag kanske borde gå och klä på mig kläder istället:) och kolla in mitt superfina rum:P hihi
har nämligen städat hela dagen igår.. ja just det, nu kom jag på vad det är jag ska göra idag. jag ska ju städa ur min garderob..:P wiiie vad kul det ska bli.. nu ska jag gå upp och se vad det är som ska slängas och sen vad som ska skänkas, och kanske säljas?:)
hihihi vem vet^^

hörs senare idag, och då lovar jag bilder^^:)

puss<3


dock ser den inte ut såhär, men drömma kan man väl få:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: