idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

lördagen den 15 januari

vaknade vid halv åtta och det var dags att bege sig ut till stallet. bussen går vid 4 minuter i 9 och jag avr där ute vid strax efter nio.. som tur var kom josefine och hjälpte mig.. myyyycket bra:) vi hade ponnyridning fast med Sherlock:) haha fast vi tjänade 110 kronor:p och sen gav vi hästarna ute lunch... herregud vad hästar kan vara svår fattade ibland.. men är man ny så är det inte så lätt.. :P haha xD men kul var det iaf, vi plumsade 500 meter i 1 meter snö med 14 kg hö:P det kallar jag träning om något:) haha man var lagom svettig efter det eftersom jag ahde underställ, ridbyxor, tre par strumpor, raggsockor, en tshirt, två tjocktröjor, termobyxor, tjock ridjacka och klumpiga kängor på fötterna.. man vill ju inte frysa och det gjorde jag inte heller:P superbra:P

sen mockade vi ovanligt snabbt och sopade hela stallet.. kollade sedan på sista lektionen och sen fick jag skjuts hem.. supersnällt..:) var hemma i en timme och åkte sen på vattengympa.. sjukt skönt med vatten.. oh jag vill bada mera:) men nästa lördag är det bara likadant igen..:P


glömde förresten säga att innan vi åkte på vattengympa var mamma och jag ute och skottade upp hela garageuppfarten..

så vem fasen behöver gymkort och lägga ut massa pengar när man kan vara i stallet en hel dag och jobba, åka hem och skotta snö och sen blaska runt i en bassäng:P haha jag klagar inte, men det känns i kroppen idag..

så för att inte ligga på latsidan idag när det är söndag så ska jag städa hela dagen.. mitt rum är redan avklarat, nu är det bara dammsugning i hela huset och sen ska mamma torka golven, men hon är och fika just nu!! hahah snt gör hon på söndagar^^ haha och sen ska vi städa ut förrådet.. snacka om att jag kommer vara trött ikväll:P

då blir det one tree hill och morden i midsomer:)
så nu måste jag gå och städa lite.. hejdå så länge:)

         

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: