idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

jag är såååååååååå glaaaaaaaaaaaaaad!

ja jag är verkligen helt frenetisk happy just nu, visste att allt skulle bli bra igen men att det skulle bli så här bra just idag:) iiiiiiiiiiiiih jag vill bara skrika ut min lycka.. och det var precis vad jag gjorde också...

jag är sååååååååååååå glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad..
och ni undrar säkert varför... jo, för att den typ 27-2 juli ska jag befinna mig i Borlänge och vem kommer dit om inte världens bästa Håkan<3

fattar att Håkan Hellström kommer dit<3 helt awesome underbart...<3

       

HAPPY!:D<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Jag har sätt han 6 gånger :)))))/ Sandra rimbro