idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

färdigpluggad för idag

nu har jag minsann suttit i flera timmar, tror jag började vid 14 tills nu och pluggat. helt sinnessjukt. jag känner hur min hjärna arbetar innanför pannan...hoppas jag inte glömmer allt bara, har även kollat på utbildningar på sthlms universitet. och blev sjukt sugen på att läsa pedagogik, lärande i förskola, eller barnens läran och utveckling.. hmm svårt att bestämma mig!!

har även hittat två tjejer till som vill sitta i TUSS styrelsen, hanna welander och bella ljung:) kanontjejer! det här kommer att bli bra^^ imorgon är det ridning som gäller på kvällen^^ som jag har längtat<3

nu ska jag gå upp med läxböckerna, slå en pling till P, gå på toa och sen titta på teve. det är dags för Svenska Mästerkockarna!!

puss och kram<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: