idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

det börjar närma sig med stormsteg...:)

nu är historialektionen slut.. och om ni läst inlägget innan så vet ni vad som händer om 3 timmar och 50 minuter:) tiden går fort när man har roligt sägs det ju så får väl försöka ha jääääättekul nu:)
pappa och jag ska försöka värma upp en något gul gammal sörja vi hittade i frysen^^ späännande;) hahah

till efterrätt kanske vi ta en cornflakskaka, varför inte liksom?:) det är ju gott..

"det som är gott, det är nyttigt", sa min smarta morbror en gång;)

nu ska jag upp och byta om till de bästa kläderna, tro mig, nånsin:P
ridkläder.. det är ngt speciellt med just sånna kläder.. som om det sitter magi i tyget.. :)
iaf så ska jag har svinkul ikväll, tillsammans med bästa torsdagsgruppen...hoppas inte allt för många slutat. hatar nya terminstarter... :)

tjohooo på er..
ta hand om er<3
kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: